مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از وقوع یک مورد حریق اتوبوس بدون مسافر در آزادراه تهران- پردیس خبر داد و گفت: راننده این خودرو فوت شده است.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی درفکی، مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از وقوع آتش سوزی یک اتوبوس مسافربری خبر داد و اظهار داشت: این اتوبوس در آزادراه تهران- پردیس پارک شده بوده که دچار حریق می شود.

درفکی در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب جمعه سوم دی ماه رخ داد که با اطلاع به سازمان آتش نشانی بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: این اتوبوس، از صبح امروز به دلیل نقص فنی و بدون حضور مسافر در این مکان علی رقم تذکرهای داده شده متوقف بوده است.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در ادامه عنوان داشت: با اعزام نیروها مشاهده شد که راننده حدود ۵۰ ساله در اتوبوس حضور دارد که به علت نشت گاز پیک نیک حادثه رخ داده و راننده نیز بر اثر نشت گاز فوت شده است.

درفکی با اشاره به اینکه این اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی پردیس نبوده و به صورت گذری به علت نقص فنی در این محل توقف کرده بود بیان داشت: حریق اتوبوس اطفا شد و متوفی نیز که دچار سوختگی از ناحیه پاها شده بود نیز از محل خارج شد.

کد خبر 645371

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha